ای فرزند ادم

                  حدیث قدسی 7 - عطرخدا www.atrekhoda.com
ای فرزند آدم ...
اگر با من انس بگیری تو را از همگان بی نیاز می کنم
و اگر با غیر من مأنوس شوی
در هر کاری محتاج و گرفتار خواهی ماند ...
 
از کسی جز من بیم نداشته باش و نـهراس
به یاد آور که هیچ قدرتی یارای مقابله با اراده من را ندارد
از یاد مبر که هیچ اتفاقی در عالم
جز به خواست من نمی افتد ...
 
من همنشین کسی هستم که به یاد من باشد
من از رگ گردن به تو نزدیکترم و تو را از خودت بهتر می شناسم
در هیچ حالی فراموشم مکن
و یاد مرا از خود دور مساز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394برچسب:, | 1:26 | نویسنده : Tanha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.